Administration Manager( Bolashak Atyrau )

Город:
Атырау
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "Bolashak Atyrau"
Обязанности:- Ability to provide strong leadership to administrative staff, including supervision, guidance, and motivation
- Proficiency in developing and implementing administrative policies, procedures, and systems to ensure efficient operations
- Excellent communication skills to effectively convey information, provide instructions, and liaise with internal and external stakeholders
- Capacity to align administrative objectives with overall business goals and contribute to strategic planning initiatives
- ERP knowledge preferably SAP functional skills are a requirement to be successful in this role
- Minimum 8 years working experience, 5 years relevant working experience, 2 years GCC is a plus
- High education
- Atyrau 5/2, Karabatan 28/28
26 Июня
Атырау
от 50 000 до 200 000 руб.
Компания "Руска Консалтинг" Обязанности: Управление работой филиала крупной компании в сфере нефтегазового сервиса - основные направления -...
25 Июня
Manager, Marketing (Bishkek, Kyrgyz Republic)
Атырау
Компания "University of Central Asia" Manager, Marketing (Based: Bishkek, Kyrgyz Republic, or one of UCA's campus communities) Manager,...
18 Июня
Сервисный консультант( Hyundai Premium Atyrau )
Атырау
Компания "Hyundai Premium Atyrau" Обязанности: Консультация клиентов по телефону; Запись на обслуживание, исходя из загруженности...
16 Июня
Атырау
Компания "Hyundai Premium Atyrau" Обязанности: Осуществление, прием и контроль первичной документации по участку бухгалтерского учета –...
08 Июня
Partner Sales Manager( Хуавей Текнолоджиз Казахстан )
Атырау
Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Huawei is a global leader in the telecom industry, delivering cutting-edge solutions to businesses and...
Вакансия размещена в отрасли