• Войти
Работа в Атырау
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Атырау
наверх
  1. Работа в Атырау
  2. ⚫ Автобизнес / Автосервис ✔
  3. Вакансии в Атырау

Document Controller

29 Июня 2025

ILF Kazakhstan
ILF Kazakhstan

Город:

Атырау

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Более 6 лет

Откликнуться

Компания "ILF Kazakhstan"

Обязанности:
  • Awareness of Company’s Quality Policy.
  • Register of the incoming and outgoing documents and correspondence in the database and distribution to the person in charge.
  • Ensure that the distribution is carried out on basis of a distribution list.
  • Organisation, origination and pursuit of the project files and documentation (see PG 3301 to PG3303) for the contracted ILF Company in coordination with the project manager.
  • Adherence to mission statement (see PG1101), to IMS system and further company-specific documents.
  • Ensure documents submission to the client in a timely manner.
  • Sets up filing system that can be used by all unit staff members.
  • Give support in documentation issues like using the EDMS, preparing lists in Excel, etc.
  • Be aware of and obey the Company Quality rules and perform the activities required by relevant procedures on these issues.
  • Participate in IDC and Document Checks: Engage in Inter-Disciplinary Checks (IDC) and perform a final document quality check
  • Generate Document Control Reports: Produce detailed reports on document control activities for internal use or client review
  • Maintain project document management process at Company EDMS
  • Attend all the company-organised training courses when invited.
  • Continuous Improvement: Continuously seek ways to improve the document control process, incorporating feedback from team members and lessons learned.
  • Any ad hoc tasks by Project Service Manager
Требования:
  • Good communication and social skills
    Ability to communicate effectively and work cooperatively with fellow team members and customers.
    Exceptional organizational, interpersonal and presentation skills; strong team player.
    Ability to prioritize and attend to multiple assignments.
    Fluency in Microsoft Office applications: Word, Power Point, Excel; Internet skills.
  • Education: Higher Education
    Language skills: English is advantageous
    Professional experience: minimum 5 years
Условия:
  • Atyrau, 5/2

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Автобизнес / Автосервис:
  • Другое
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Продавец-консультант
  • Продавец-кассир
  • Администратор
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь