Office Administrator
11 Января 2025
KSI PetroGasServices
Город:
Атырау
Занятость:
Полная занятость
Откликнуться
Компания "KSI PetroGasServices"
Responsibility:
- Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies;
- Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management;
- Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.);
- Support budgeting and bookkeeping procedures;
- Track stocks of office supplies and place orders when necessary;
- Submit timely reports and prepare presentations/proposals as assigned;
- Assist colleagues whenever necessary.
Requirements:
- Proven experience as an office administrator, office assistant or relevant role;
- Outstanding communication and interpersonal abilities;
- Excellent organizational and leadership skills;
- Familiarity with office management procedures and basic accounting principles;
- Excellent knowledge of MS Office and office management software;
- Able to work and communicate in English language.
Conditions:
- Atyrau office, 5/2 09:00-18:00;
- Medical insurance.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
Похожие вакансии
14 Января
Атырау
Компания "Nasar Solutions" Обязанности: Закупка канцелярских товаров и расходных материалов. Приём посетителей на ресепшене и доклад...
Вакансия размещена в отрасли